tisdag 5 januari 2010

2010

Alla söta , goa!
Nu har jag haft lite julledigt från bloggen, trodde inte att jag behövde det men det var bra för mig. Jag har en tendens att ha 250 projekt på gång samtidigt, och det blir inte bättre runt jul. Så för att kunna njuta ordentligt av julen fick jag koppla bort några verksamheter och det var riktigt skönt, men nu har jag precis börjat sakna bloggen och er alla goa.
Det är ganska facinerande och otroligt värmande att läsa så många fina hälsningar, kommentarer och goda råd, fast man inte gör några inlägg.
Gott nytt år på er alla.

Puss & Kram

4 kommentarer:

  1. Hallojsan!
    Hoppas du har haft en härlig jul. God fortsättning på det nya året!
    Vi är fortfarande lediga, en vecka till. Så himla skönt!
    Vilka härliga tulpaner!!
    Du, gör du namnbrickor i silver? Vad tar du för två SELMA och MÄRTA? Maila mig eller svara på bloggen.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag är rätt ny på din blogg och undrar om du har en webbsida med en shopp för de smycken du gör. De ser fina ut men är svåra att se ordentligt och så undrar jag också över priser.

    Tackar för ett trevligt besök!

    SvaraRadera
  3. Hej Ru,
    Känner igen det där med för många projekt igång samtidigt.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera