tisdag 1 december 2009

VÄNNER





1:a december.

Idag har vi bytt julkalendrar med varandra, jag och mina tre fina väninnor,
som vi gjort nästan 10 år!
Tänk vad mysigt att ha en liten tanke, gåva eller påminnelse från en vän hela december, nästan, underbart!
Det är fantastiskt roligt och det är mycket energi och kreativitet som läggs ner på dessa skapelser. I år gjorde jag en vänskapskalender till Emma som jag inte kan berätta vad den innehåller.....men jag hoppas att hon blir glad.
Jag fick en jättefin bild-fråge-kalender av Lisa, spännande!


" Goda vänner är bra för hälsan"
Dr Irwin Sarason

6 kommentarer:

  1. OO vilken härlig ide!!!!
    Kvällkram ♥ Millan

    SvaraRadera
  2. Oj vad rolig idé! Tänk att ha något sånt varje dag att se framemot. Kram

    SvaraRadera
  3. Nejmen, så underbart! Den här idén kniper jag, hihi!

    SvaraRadera
  4. Hej Ru
    Vilken mysig tradition
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Så mysig idé!!! Och så fina paketen var! Kan nästan tänka mig att bara ha en kalender som prydnad om den ser ut så där. Vänner är verkligen viktiga och det där var ett fint sätt att visa varandra det på.

    Ha en fin fredag!
    Cathrin

    SvaraRadera