söndag 20 december 2009

FJÄRDE ADVENT





Nu står granen grön och grann i stugan!

Granen är pyntad, julgodis skall göras, sofforna är jultvättade och det är så mycket snö. Den riktiga julkänslan börjar infinna sig. Den här julen ska bli helt stresslös men det är inte riktigt min läggning så jag kämpar ska ni veta. Jag väntar inte till sista sekund, jag gör lite i taget i lugn och ro.....underbart lugnt och skönt, hoppas jag klarar det hela vägen.

Mysig fjärde advent

Nu ska jag äta choklad.

Kram på er alla

2 kommentarer:

  1. Precis som du, så försöker jag ta det lugnt! Det kan vara svårt... Jag har också tagit in min gran och ska göra lite godis i veckan.Marzipan och nougat doppat i ljus choklad och nåt mer, kanske knäck...Mums...
    Ha det gott hälsar Åsa.

    SvaraRadera
  2. Heja heja!! Du klarar det!! Kram A

    SvaraRadera