lördag 15 augusti 2009

NJUTA AV DE SISTA SOMMARDAGARNA


Det har blivit lite glest med inlägg här på sistone men det är bara för att jag har haft så mycket annat mysigt för mig men nu är jag tillbaka i vardagslunken och barnen börjar sina "vi vill inte gå och lägga oss och vi vill inte gå upp"-liv på måndag.
Sommaren känns lite över men jag var i alla fall på loppis i Täby idag och det var rekordmånga som sålde så det var ju en fröjd att gå runt med spenderarbyxor och
shoppingväskor som längtade efter att fyllas.
Den fina burken ska fyllas med något mysigt pyssel och få flytta in i mitt pysselrum.
De blommiga kopparna ska få följa med mig till jobbet där vi håller på att samla ihop lite mysiga udda koppar som vi ska använda vid föräldramöten och andra trevliga fikastunder.

5 kommentarer:

  1. Vad charmigt med udda koppar till föräldramöten! Och burken var underbar! ♥

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med udda koppar?! Å burken var ej fy skam den heller..Såg ditt tidigare inlägg om mobilerna och aaabsoluut säger jag med...Gillar även tehuvan...producera på bara :-))Kram kat

    SvaraRadera
  3. så söt kopp o burk!! japp...nu är somaren över o skolan tar vid..skönt att komma in i vanliga gängorna igen;))lite rutiner igen;))

    ha det gott!!
    kramelikram Millan♥

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker kopp! En fröjd att få fika på dina föräldramöten =0)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Jag älskade verkligen burken! Förstår att den fick följa med hem. :-)

    SvaraRadera