torsdag 2 september 2010

Bröllopsdag







Ja, det var faktiskt igår, 3 år!
Jag fick en vacker bukett och en underbar middag på Långbro Värdshus
av min kära make. Har ni inte varit där och har vägarna förbi Älvsjö så måste ni bara dit och äta, super!
Själv passade jag på att utöka Magnus samling av Åsa Lindström-porslin. Hennes koppar är så himla tuffa men dyra så man kan ju bara köpa dom vid speciella tillfällen, så än så länge har han bara två muggar och fyra snappsglas., men det blir nog fler.
Nu ska vi baka lite muffins, jag och barnen.
Puss & Kram

4 kommentarer:

  1. Grattis till er 3-årsdag! Länge leve kärleken....

    Porslinet som Åsa Lindström gör är så himla fint också.

    Kram till er båda önskar Loellan

    SvaraRadera
  2. Grattis till årsdagen ♥.Kärleken är bara bäst ♥ Vad snyggt porslin.Bara så läckert.Ha en skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis till årsdag!!
    Fint porslin!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Men guud vilket snyggt porslin! Var kan man hitta delar av det? =)Perfekt på min önskelista.. ;)

    SvaraRadera