torsdag 17 juni 2010

Bästaste Maria



Usch, vad jobbigt!
Efter att ha jobbat i nästan 7 år tillsammans lämnar Maria mig för att pröva lyckan med sin Johan på landsbygden. Det är ju otroligt mycket tid man tillbringar tillsammans när man jobbar så nära varandra och tänk vilken tur jag har haft som har fått jobba med världens bästa Maria så länge.
Som om det inte var vemodigt som det var fick jag dessutom världens bästa present, underbara boken Romantiska hem och inspiration i vitt, Maria du är bara för go.
Boken innehöll dessutom ett ultimatum att varje gång jag öppnar boken måsta jag skicka ett sms till Maria-bästa idéen.
.
Maria fick ett hjärthalsband av oss i arbetslaget.
På halsbandet står det Vänskap, glädje och trygghet som ett minne av vår tid tillsammans.
.
Jag kommer att sakna dig jättemycket men jag vet att du kommer att få det toppen och dina nya kollegor kommer aldrig att släppa dig, om dom är smarta.
.
Jättekram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar